What a night!

Vilken natt det blev.... Jag gick och lade mig ganska tidigt efter att ha somnat i soffan. Så vid 23-tiden sova jag nog. Sedan ropar Benjamin mamma och jag svarar eftersom jag tror att det är morgon. Jag kollar klockan och fattar ingenting, 01.40! Jag tror att det är fel och kollar typ fem gånger till. Jag hämtar B och försöker få honom att somna om. Han försöker, men känner att han har kissat igenom blöjan (han drack massa vatten igår kväll). Hämtar ny blöja och nya pyamasbyxor, efter kanske 15 minuters bökande känner jag en doft som jag alltför väl känner till. Ok, bara att gå upp och byta blöja igen! Vi gör ett nytt försök att somna om, han försöker, jag försöker - det går inte! Välling, blev lösningen på det hela, han somnade om runt 04 snåret och jag strax därefter. 08.00 vaknade vi igen.

Nu sover han middag och jag dricker kaffe. Idag har vi inga planer, en tur till affären, äta något gott och sedan skall jag kolla på Stjärnor på is!!!!!! Det skall bli så spännande att se hur det kommer utformas, hur duktiga de kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0