Husägare i 3 veckor...

Jag hyr ju min bostad som en lägenhet, men känslan är ändå att jag har ett litet hus. Jag har fortfarande inte ngt internet, hoppas att få det i veckan, är hos ma och pa nu och kollar mail och annat.

Vecka 1: Grejade mest hemma och fick endel besök, njöt av det fina vädret och fikade massa med mina nya grannar.
Vecka 2: Såg ungefär ut som vecka ett, lite tandläkar besök klämde jag även in.
Denna vecka har ju vädret varit mindre bra ochvi har varit lite på öppnaförskolan, hälsat på på ett dagis, träffat jobbarkompis, umgåtts med A m. fam. Kusinerna kom på besök igår och vi hade det mysigt.

Jag stortrivs i min nya lya och Benjamin kom snabbt tillrätta. Det var första natten som han ville att jag skulle vara hos honom när han somnade, annars har han somnat snabbt och själv. Han får träffa I, M och J dagligen plus de andra vuxna som bor där. Det känns toppen att han har så mycket folk omkring sog och det är skönt att han tyr sig till dem.

När det inte spöregnar så är vi ute och kolla på bilar är självklart favoriten, men hoppa på studsmattan, gunga, leka i sandlådan eller plaska i vattenpölar går också jättebra.

Jag har kommit igång och tränat lite denna veckan. I måndags spelade jag fotbollsmatch (korpen) phu vad jobbigt, jag sprang mest utan boll :). I torsdag sprang jag och G i 40-45 min. och idag har jag sprungit, men bara 30 min, mina ben var trötta.

Jag tror att jag kommer komma in på nätet hemifrån i slutet av denna veckan, så då skall jag lägga upp lite kort på vårt lilla hus.

Nu skall det inte dröja så länge till innan jag skriver igen.
KRAM 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0