Ler...

Jag är hemma efter en mysig dag och kväll i stora staden.... Lämnade av B vid Kallebäck och bytte bil med B.s farfar. B hade bara skrattat när han helt plötsligt vaknade upp i Veddige. Det känns så skönt!

Jag åkte vidare in till stan för att shoppa lite nödvändiga saker till B.(och lite till mig). Kastade i mig en sushi, bara för att jag var i stan och skulle passa på. Senare kom L och O och det blev en kaffe. Fortsatt shopping och sedan drog vi oss hem till dem för att göra tacos och äta godis. Helmysigt! Tusentack vännen för lovely dag/kväll.



Nu är jag hemma, det är snart lördag... Har massa energi efter en härlig dag och roligt mail. Känner mig glad! Nu skulle jag kunna greja och städa hela natten lång känns det som, men inser att snart är det morgon och då skall jag springa med grannen!

Måste bara tillägga att gårdagens inlägg om min löptur.... Det lät som jag "endast" sprang i 15-20 minuter, men sprang/joggade i 45 minuter, så ingen skulle tro något annat... som om det spelar någon roll ;)

Godnatt - första natten helt ensam i mitt lilla hus! Ingen snorgig och hostig B, men jag kommer säkert att vakna 06.00 iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0