Mysiga besök, fikor och träning!

I onsdags kom M på besök och hade massa roligt att berätta. Jag är så glad för din skull vännen! Åt middag och senare blev det Idol, te och mysig pratstund.

Igår var vi hos en i A:s f-grupp, jag har halkat in där på ett bananskal. Det var fika, lunch och fika igen. Efter promenad hem i sommarvärme kom KG och vi gick tillsammans hämtade upp I från dagis, mötte upp en annan utav A:s vänner. Vi gick till bycaféet, satt i solen och gottade oss. En liten promenad hann vi också med.

Sedan var det dax att ladda inför kvällens löpning. A ställde upp och passa B. G och jag tog ändå en ganska lugn tur, men försökte springa jämt hela tiden istället - skönt! nart får vi öka ut vår runda...

Idag har jag haft i uppdrag att hämta J från flygplatsen. Det är min kusins flickvän som kommer ända från Brasilien och skall nu förhoppningsvis bosätta sig här.

L och O kom spontant och vi lekte åt och busade. A m. familj anslöt också och vips var det som dagis här - urmysigt!

Fattar inte att det är fredag igen, nu sitter jag här vid datorn utan att ha TV:n på i bakgrunden-WOW! Kanske dax att fixa med räkningarna.

B har i tre nätter inte velat somna själv, han har ropat efter mig och gråtit. Det var urlängesedan han ville att jag skulle vara hos honom... så jag vet inte varför. Men ikväll så skrek han lite men sen var det tyst... så det gick idag som vanligt nästan - skönt!

Idag har vi haft endel duster.... phu! Han ville stå på stolen...när jag tog ner honom och gick därifrån blev han så arg! Tillslut orkade han inte och somnade nästan i mitt knä. Sedan blev han arg när vi skulle gå in, han ville vara ute, han ville kolla på TV..osv... så har det hållit på idag, men sen blev det bättre framåt kvällen.

   
Nya mysdressen från Me and I / Jag och I under paraply i solen / B lycklig i skrindan


Bekymrad sötnos ( i min mössa)!

 
Dans för fullt och sekunden innan M trillar / B sjunger imse vimse..


Min älskade busunge!

Kommentarer
Postat av: Marlena

Åhh vilket fint kort på dig och lill prinsen!!

Ojojoj, jag känner att jag inte alls hänger med när du räknar upp personer från A - Ö som ni träffat...hmmm, verkligen dax å ses!!! Tror du det räcker med en övernattning för alla uppdateringar?!? haha

Saknar er!

Sköt om er, kram på er o hälsa grannfamiljen så gott!!

2008-09-27 @ 08:07:58
URL: http://byggsson.blogg.se/
Postat av: Lissan

Wooah...du har verkligen fullt upp på dagarna! Oj! Tänk att jag fångade på bild precis i fallet?! Uff..stackars.. Har ni sjungt nån mer Imse Vimse då? ; ) KRAAAM!

2008-09-27 @ 09:48:34
Postat av: Farmor & Farfar

Vilka härliga kort på vårt älskade barnbarn!

Kram

2008-09-28 @ 12:13:34
Postat av: Maria

Hej gumman!

Tack för senast! Supermysigt...

Å snart blir de närmre och förhoppningsvis oftare...

Tack för att du finns och din underbara son!

Många Kraaaamar och slängpussar till Er!

2008-10-01 @ 18:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0