On line...

Idag kom det rolig post. Mitt modem mm. kom idag och nu har jag äntligen tillgång till internet. Jag har inte någon bra arbetsplats ännu, men på onsdag skall jag till IKEA och shoppa.

Idag har vi inte gjort något speciellt. Det var superskönt väder på dagen och vi satt ute och åt och fikade. Strax efter jag hängt upp min tvätt ute började regnet. I och B var ute en stund till i sina regnkläder, men sedan gick vi in när det började ösa ner.

Vi fick trevligt middags besök då farfar R tog vägen förbi. Ikväll har jag bara grejat med datorn och min nya kamera som jag fick samtidigt som jag beställde bredbandet. Den verkar vara jättebra, liten och smidig och ha med sig.

Visar lite bilder med blandat innehåll. Skall ta bättre bilder snart och visa runt er i mitt lilla hus.

  
Några av de många flitiga och snälla flyttmedhjälparna...

    
Lek och bus på gården

     
Vardagsrum och kök



 

Snart slår klockan 00.00, så det är hög tid att gå och lägga sig, särskilt när man har en morgonpigg liten kille....

Kommentarer
Postat av: Marlena

haha nu har du ju satt press på mig...ahhh, jag ska verkligen försöka hinna koppla in vårt bredband ikväll!! =)

Åh, va fint ni har fått det, can´t wait to get there!! Gisses va stor lill killen har blivit o så söt han är!!

Jag kollar i agendan o mejlar dig snart!!

Ha d toppen, puss å kram

2008-09-09 @ 09:13:15
Postat av: Farfar R

Får passa på att tacka för en god middag.

Kramar på er

2008-09-09 @ 16:44:41
Postat av: Anonym

Hej!



Kul att se er på K-gården i går. Nästa gång blir det med träningskläderna på?!

På söndag är tävlingen vid Båtmansskolan i Mölnlycke, det var bara 200 m från parkering till TC. Start vid ca 10-10.30. Hoppas vi syns där! Kram Maria

2008-09-10 @ 09:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0