Saknar och älskar...

Jag var på skolan igår och hälsade på. Det var roligt att träffa alla, men jag känner inte att jag har någon brådska att börja igen! Jag och B gick sedan till Kungsmässan och åt lunch, innan vi styrde hemåt. Jag hann med att handla lite kuddar och mattan hämtades påvägen hem.

Väl hemma blev det fikabesök av M och hennes lille C eller K vet inte stavningen... Efter middagen tog vi oss en tur till ishallen för att hälsa på.

Idag har vi varit hemma, grejat, promenad till godislagret och senare fika på gården i höstsolen.

Imorgon var det tänkt att vi skulle åkt och kollat på OL.tävling i Mölnlycke, men det blir istället kurs i ishallen. Jag kan inte missa tillfället att bli uppdaterad av de nya reglerna av världens bästa!

Lördag kväll och jag satt och kollade på lite kort från när B föddes...
Den lycka som finns i M:s ögon på korten är underbar och se samtidigt som jag saknar honom så och det gör så ont att han inte får vara här hos oss. Ibland önskar man att allt vore annorlunda, och ikväll är en sådan kväll! Jag fattar fortfarande int.e.. när jag kollar på kort på M kan jag liksom inte förstå att han är borta, att han som var min inte lägre finns, att B:s pappa är död.

Nu skall jag gå och lägga mig, måste vara hyfsat pigg imorgon. Skall gå in och klappa på det finaste jag har innan jag kryper under täcket.


Älskar, älskar, älskar!

Kommentarer
Postat av: MJ

Livet är verkligen sååå orättvist! Det finns inga mer ord att säga....

2008-09-14 @ 12:16:40
Postat av: Mi

Önskar dig styrka och kärlek alla stunder och ännu mer de stunder det känns .....ja vad skall man kalla det!

Kram

2008-09-14 @ 13:46:44
Postat av: Farmor G & Farfar R

Saknar honom så....

Kram på er.

2008-09-14 @ 18:56:38
Postat av: Lissan

Vännen - det går faktiskt inte en enda dag utan att jag tänker på M på ett eller annat sätt. Fortfarande så overkligt och orättvist att han inte får vara med mer..

KRAM!!!

2008-09-14 @ 20:50:36
URL: http://www.lisselissans.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0