Shopping

I tisdags var jag och A med hennes f-grupp på Haga Bullen som är Landvetters mammafik. Det var superfint där , god mat och god fika. Promenad hem och sedan kom ma och pa på spontan besök. På kvällen åkte vi till KG för att hälsa på M:s träningskompisar. Alltid lika trevligt att träffa dem.

Igår hade jag och A lyxig dag. Vi lämnade bort barnen och tog en heldag tillsammans, MIO, Husknuten, IKEA, Coop, Skopunkten och Kristallforum hann vi med. Så mysigt att bara umgås, fnissa, äta och shoppa i lugn och ro. Det blev en heldel shopping för mig. Ett brickbord att ha vid soffan på kvällen då jag vill mumsa på goda saker ;), Korgar, servetter, vajer, växter, skärbräda, matta (som jag lämnade tillbaka idag) mm. på IKEA. Tallrik, bestick, vattenflaska till B och ett par skor till honom också. Sedan, tro det eller ej, köpte jag en kristallkrona!!!!!

Jag har alltid varit lite anti kristallkrona innan, tycker det ser pråligt och gammaldags ut, men nu det senaste tycker jag det är väldigt fint och ville få något med lite gammal stil i V-rummet då allt annat är vitt/ svart, modernt och ganska strikt. Hittade en superfin och hade bestämt mig på mindre än 5 minuter. Nu hänger den där och är sååå fin. Det skall vara ljus i också. Men det är svårt att fånga på bild.

 

Idag har jag varit på massage - skönt! Sedan åkte jag och köpte ny matta till sovrummet och en lekmatta till B. Lämnade tillbaka en annan matta och köpte lite mer småsaker på IKEA.

Imorgon skall jag ta en tur till jobbet och hälsa på. Det skall bli kul att träffa alla och att de skall få se B. Sedan fick jag ett samtal att min hallmatta hade kommit så jag skall nog förbi stan och hämta den imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0