Snart läggning

Igår morse var det löpning på schemat igen. G var laddad och drog igång ett hårt tempo, men efter ett tag fick vi sakta ner om vi skulle orka hem, men vi slog våran tid med flera minuter! Sedan bjöds jag på underbar frukost hos fam J.

Senare åkte jag och B till M:s bäste kompis D som fyllde 28 år i söndags. Trevligt att träffa honom och de andra och god tårta fick vi.

Idag fick jag och A trevligt lunchbesök av M som kom med sin 6v. gamle C. Hon hade handlat med sig lunch och vi alla åt tillsammans. Det var så mysigt!

B har inte riktigt varit sig själv idag, extra gnällig och inte velat äta så mycket. Han var supertrött på kvällen och ville bara sitta still och kolla på tv - inte likt honom. När han skulle somna ville han att jag skulle vara hos honom... det händer aldrig nuförtiden! Hmmm. Jag tyckte att han var mer snuvig idag igen, tyckte att han nästan var bra igår... kanske har han åkt på en släng till? Men om jag inte missminner mig var det samma visa förra gången!

Nu måste jag gå och lägga mig. Har varit inne hos A och sytt draperiet till B:"rum". Det sitter uppe nu, men blev inte riktigt vad jag förväntat mig, men det beror nog mer på vajerns konstruktion än på mina sykunskaper.

Imorgon kommer en annan M på besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0