Sovmorgon och en dag på landet!

Stoppade in nappen på B vid 05.30 imorse. Sedan vaknade jag 07.00, det var helt tyst! Jag var tvungen att smyga upp och lyssna att skrutten andades. Han sov så gott, jag gick och lade mig igen och undrade vad det var frågan om.... 07.38 vaknade han! Jag vet inte om detta hänt någon gång innan! Det får gärna upprepa sig!

Jag och B åkte sedan till min syster som bor i Hyssna, långt inne i skogen. Hon renoverar sitt hus och är så duktig. B älskar hennes hund och vi har haft en härlig dag. Vi tog en tur till Visko som är en jättestor skobutik i Kinna. Jag köpte ett par goretex kängor och varma innetofflor till B. Sedan åt vi lunch innan det var dax för hemfärd. B har varit solsken hela dagen.

Det blev inte så mycket gjort på em då, B somnade så sent och sov till 16 på em. En snabbis ute, en liten tur upp till grannen, sedan var det tid att laga middag. Glömt att säga.... B har inte ätit barnmat på hur länge som helst, han har ju bara vägrat. Men häromdagen provade jag och han åt med mycket god aptit :) Lycklig mamma! Det är så bra att veta att man kan ta med sig när man skall iväg eller om man bara inte hinner eller orkar laga någon dag.

Nu: B sover, Lena och Orup på TV, brieost, kex, advokado och salami.

Nästa vecka skall jag nog kolla på ny dator!

Hoppas ni alla har en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0