Träning...

Tro det eller ej, men jag sprang faktiskt igår!

Ma och pa kom ner med ett färdig målat skoställ. Jag passade på och smita iväg och springa en tur. Med en kanongod lunch i magen (blev bjuden av A) så var det tungt att springa. Men efter en 15-20 minuter kändes det ändå ok och skönt att komma ut och röra sig.

Jag har bestämt löpdate med G på lördagmorgon då jag är barnfri... men undra om sovmorgon kommer locka mer? Nä, jag skall verkligen ta mig ut!

Målet är att få till tre löpturer i veckan, då skulle jag vara nöjd. Nu kan jag sakna lugna sköna 2 h pass i Skatås/Delsjöområdet. Det tar inte mer än 15 min med bil att ta sig dit, men nu är problemet att jag inte skulle orkat springa i två timmar... men snart kanske!

Nu är det läggdax med öronproppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0