Underbara höst!

Vilka underbara höstdagar vi har fått. Älskar hösten i denna skepnad, är inte lika positiv då det regnar och blåser ute!

Efter allt för få timmars sömn mellan fredag till lördag så tog jag och G. och snörade på oss löparskorna på lördagmorgon. Helt underbart springväder med mycket syre i luften. Jag kände mig pigg, medan G var lite seg, så det blev en skön runda för mig - härlig start på dagen.  Efter dusch och macka i farten så åkte jag till Härlanda kyrka för att slåss om billiga fynd. Jag blev lite besviken för det var inte alls lika bra som förra gången, men fick med mig lite smått och gott iaf.

 
L med en tom vagn utanför Härlanda k:a, O hade hittat ett roligt kök!

Fortsatte min färd till stan och shoppade ännu lite till innan längtan efter min lille prins blev för stor... och plånboken för tom. Kom till Veddige där B fortfarande sov middag och B:s kusiner hade kommit. God mat, trevligt sällskap och glada barn! B har varit på strålande humör hela helgen och det märks hur mycket han tycker om farmor och farfar.
  
  

Idag vaknade B 06.00, jag tog honom till min säng och det verkade som om han somna om, men så vips ville han ner på golvet och ut och leka! Farmor var uppe och tog honom så fick jag gå och lägga mig igen...LYX! Jag var egentligen inte så trött då, men skönt att vila. Jag slumrade till i omgångar och vid 08.30 tyckte jag att det var dax att stiga upp. Men nu var jag hur seg som helst. Dagen fortsatte i samma anda... jag bara vilade, solade och latade mig och var ändå trött. Men så skönt att få ha en sån här helg - TACK!


Ma och pa är i Kroatien på semester och har det gott - tänker på er!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ser ut som om ni haft en jatte harlig helg med stralande sol! Vad skont! Hoppas allt ar bra! Kramar fran Kusinen!

2008-09-22 @ 14:55:03
URL: http://www.kauma.us

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0