Fredagstrött!

Det har varit två intensiva dagar på jobbet. Ma och pa har varit snälla och haft Benjamin då jag inte vågat skicka iväg honom till dagis. Han har inte kräkts något mer, men är fortfarande kass i magen. Blöjpaketet försvinner på ett kick. Nu hoppas jag att det går över under helgen så han kan gå till dagis på måndag.

Idag blev vi kvar hos ma och pa då kära mor fyller år idag. Det bjöds på smörgåstårta mm. - supergott! 

Nu sitter jag framför TV:n och orkar inte jobba något ikväll. Men det är roligt att jobba, till hösten blir det ca 80% med lediga fredagar. Jag tror det kommer bli bra då det känns lite lite att jobba 50%, men det har varit perfekt mjukstart nu.

Imorgon skall vi hämta B:s farmor och farfar på flyget. Det blir morgondagens happening. Söndagen bjuds förhoppningsvis på lite heminredningsshopping - börjar bli sugen på att ta tag i lite saker här hemma nu.

  
Dessa två söta busungar hade jag hand om häromdagen :)


Mys i soffan innan läggning i nya pyjamasen.



Kommentarer
Postat av: Miami

Hej! Vi blev kvar i Miami ett tag till, tekniskt problem pa planet. men batter att dom upptackte det pa marken an i luften. Tror pa hemkomst pa sondag istallet. Hoppas att ni mar batter nu. Kramar fran farmor och farfar.

2009-04-18 @ 04:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0