och snart är den över....

...påsken alltså! Vi har ju fått underbara dagar i värme och solsken. Vi har kunnat latat oss, solat, fikat lekt på gården. Sedan har vi bjudit bort oss på middag flera dagar. Tusentack ma och pa! Påskafton hade vi här ute på gården, med grillning i matväg. Alla vänner, massa barn och väldans trevligt i det fina vädret. 

Nu sitter jag ute och pillar med datorn, Benjamin sover och snart skall vi upp till världens bästa morbror och moster och även där få mat ;) Idag har vi varit vid affären, vid graven och jag har planterat ännu lite till i en kruka utanför dörren. Det var tänkt att det skulle bli penseér, men det lev ranunkler. De håller inte lika länge och är inte lika tåliga, men sååå fina!

Tack för hjälpen med canvasmotiven - jag har bestämt mig. Resultatet får ni se om ett tag....

  
    
  

Kommentarer
Postat av: Farmor & Farfar

Hej pa er!

Har har vi det bra. Vi langtar efter er.

Vad bra med natet sa vi lasa vad som hander over there.

Manga kramar

2009-04-13 @ 15:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0