Sömn + "mommosch" fiskgratäng!

Benjamin har sovit sig igenom nästan hela dagen. Med feber och utan något i magen. Men vid femtiden ville han ha mormors fiskgratäng. Grejen är den att det är jag som gjort den, men sa att det var mormors för att han skulle tycka att den var godare. Det gick hem och han åt bra och det fick stanna i magen. 

Nu sover han och jag skall strax också krypa ner. Jag har också sovit lite på dagen idag då vi hade en väldigt lösryckt natt, med många uppvak och jämrande efter vatten. Jag har drömt sjukt mycket konstiga drömmar iaf, men inget läskigt och jag älskar att drömma. Men ibland undrar man verkligen vart saker och ting kommer ifrån.

Jag skall faktiskt jobba imorgon och B skall få vara hos just mormor och morfar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att läsa att ni inte är sjuka längre!

2009-04-16 @ 11:21:44
Postat av: Betty

Visst är det tur att barn är så lättlurade ;)

Skönt att ni mår bra =)



kram

2009-04-16 @ 13:18:50
URL: http://frubettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0