Veckans start

Gårdagen blev harmonisk det allra sista. En ledsen B vid lämning på dagis (men jag hade räknat med det, då det var längesedan han var där), sedan var det kö samt att jag inte riktigt visste vart jag skulle, gjorde att jag kom försent till föreläsningen. Jag upptäckte också att jag glömt min plånbok hemma, vilket iof resulterade i att jag fick någon annan att betala min lunch ;) Men, men sedan flöt väl dagen på bra. Åkte direkt från jobbet till yogan och när jag står stilla vid ett rödljus tänker jag tanken.... tanken som jag inte borde ha tänkt: skönt att lampan i bilen inte börjat lysa.... Jag ljuger INTE då jag påstår att lampan tändes innan jag tänkt färdigt meningen!!!!! Hyfsat tröttsamt. Yogan var iaf välbehövlig och underbar.

Vi sov hos ma och pa då B var där igår em/kväll. Idag har vi varit på Rusta, Ikea mm. för att shoppa lite saker. Jag fick med mig en ny dörrmatta, tavellister, ramar och en duk. B somnade i bilen hem och sov vidare hemma länge. Det är inte så ofta, men idag vaknade han på fel sida, eller så kanske han var trött efter måndagen på dagis. Eftermiddagen var det iaf en piggare och gladare B. Vi hade ärenden till affär och bibliotek innan det var dags att laga mat.

Efter middagen tog vi oss i kragen och åkte till Kamratgården för att träffa gamla träningskompisar till M. Kul som alltid att träffa dem. Nu har jag landat i soffan och orkar inte riktigt ta mig för någonting. Skall nog gå och lägga mig istället - grus i ögonen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0