Sent...

Jag har lite svårt att lägga mig i tid. Jag somnar oftast på soffan runt halv nio tiden för att sedan vakna till och vara ganska pigg. Sedan har jag svårt att bara gå och lägga mig, varför vet jag inte. Jag borde egentligen men kommer inte riktigt till ro.
Veckorna går så snabbt, så jag hinner knappt med. Förra helgen var det lussekattsbakning hos ma och pa. Benjamin kavlade, penslade och tryckte i många russin.
Denna helgen åkte vi ner till Veddige och hade det skönt. B träffade kusinerna och de lekte mest tigrar och sprang runt och gapade mest hela tiden :) De hade jätteroligt! Tomtepromenad i Åkulla på söndagen var väldigt trevlig.
Sista veckan i skolan och det skall bli riktigt skönt med jullov. Jag vet att vi precis hade semester och att jag borde inte längta så otroligt mycket efter lov - men det gör jag! Måste försöka förändra min situation på något sätt.
Två bakbilder:

Kommentarer
Postat av: Betty

Så stor han har blivit, växt massor! =)

God Jul på er!



kram

2009-12-16 @ 10:39:50
URL: http://frubettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0