Tomtevandring

Idag var det tomtevandring på dagis. Barnen sjöng ute på gården och gick sedan med lykta för att leta efter självaste tomten. De fick en liten julklapp och sedan var det glögg, julmust och pepparkakor på gården.
Eftersom jag jobbade så var ma och pa med Benjamin. Jag hann ansluta då nästan alla hade gått hem :( Men det var iaf kul att se honom i tomteluvan. Sedan blev det en sväng till affären och sedan busade vi med att äta mat i soffan. Tack ma och pa för att ni alltid finns där för mig och Benjamin.
Är galet trött, men i lite bättre balans känns det som. Det blir jobb för mig imorgon med, men stannar hemma och försöker jobba undan. Hoppas faktiskt kunna klämma in en löprunda då det inte blivit någon sådan på alldeles för länge.
I kväll blir det tidig läggning för mig.....

Kommentarer
Postat av: farmor & farfar

Vilken underbar söt liten tomtenisse.

Kramar

2009-12-03 @ 21:32:37
Postat av: Marie

Jag haller med - vilken super gullig nisse!! Kram pa er bada tva!

2009-12-03 @ 22:19:43
URL: http://www.kauma.us

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0