VAB

Jag tror minsann att det är första dagen som jag VAB:ar. Benjamin har visserligen varit sjuk innan, men då har ma och pa haft honom. Men idag när han vaknade och var rosig om kinderna, förkyld och varm så bestämde jag mig för att vara hemma med honom idag. Det kan också förklara de senaste dagarnas gnällighet och trötthet.
Igår hade vi en mysig dag. Jag blev upphämtad på jobbet av Lissan och sedan åkte vi till Ullared. Det var knappt något folk så vi kunde i lugn och ro gå och plocka ner nödvändiga saker i vagnen. Bästa köpet var en barnstol - liknande trip trap stol som jag länge funderat på att köpa. Men ju längre tiden gått desto mer tveksam har jag blivit då den kostar några kronor. Men jag hittade en igår, liknande modell, vit och jättefin för en tredjedel av priset. Att Benjamin inte vill sitta på den är en liten bisak.... men det brukar ordna till sig efter någon dag :) Annelie anslöt också, men vi sågs inte så mycket då vi nästan var färdiga när hon kom.
Idag kommer nog dvd:n gå varm, men så får det vara när man är sjuk. Sen kanske vi plockar in granen nu när vi har tid och slår in lite nyinköpta julklappar.
Några kort från Tomtepromenaden i Åkulla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0