Bakstuga

Det luktar gott i mitt lilla hus. Jag tittade i min kalender idag på förmiddagen och upptäckte att jag ansvarade för fikan imorgon på jobbet. Så jag har bakat lite småkakor, det tar iof bara 15 minuter, så det är inget stort projekt. Sedan bakade jag även mitt favoritbröd. Älskar lukten av nybakat, men jag tror jag håller mig till imorgon. Kakorna har jag redan provsmakat...

Benjamin var riktigt trött ikväll. Han sov knappt en timma i vagnen pga sin hosta.  Han fick somna i soffan sittandes mot mig, då jag var orolig att han skulle hosta upp vällingen. Sen var han supervarm, hoppas han är bättre imorgon.

Nu sover han iaf skönt och jag kollar på min andra favoritserie på TV - Grey´s ;)

Annars har dagen bara passerat. Var en sväng till affären, biblioteket och banken. Sedan blev det en kort promenad med grannarna.

Har inga kort nu för tiden.... båda kamerorna ligger med tomma batterier och jag har inte fått tummen ur och ladda :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi hi - jag bakade oxa smakakor idag. Du borde lagga upp ditt recept pa favorit brodet - jag blev riktigt sugen pa hemlagat brod nar jag laste din post!

Hoppas B blir frisk snart igen!

Kramar, Marie

2009-02-25 @ 21:54:53
Postat av: Anonym

Hej Kattis!

Jag ska på 50 års kalas på lördag och ska ha med mig kakor.. Vad bra att du har bakat! ;-) Maila receptet till mig.. 15 min låter väldigt lagom.

Kram

nicke

2009-02-26 @ 22:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0