"Ett, tå, tee, tyra"

Har ju haft två lediga dagar. Igår var vi på Öppna Förskolan på förmiddagen. Sedan gick vi upp till mamma, Benjamin somnade i vagnen och jag passade på att sticka ut och springa. Det var kallt, men helt underbart väder. Det var så skönt att få springa, men efter ca 30 minuter fick jag ont i knät. Jag har alltid varit väldigt förskonad från skador, men jag fick gå vissa stunder på hemvägen. Idag känns det bättre, men jag känner ändå av det. Jag skall försöka i morgon igen...

Idag har vi haft besök. Christine och Hugo var här, Annelie och Max kom också hit, vi åt lunch och sedan gick promenad, hämtade upp Maria och Calle. Sedan blev det fika hos Annelie.

Det kommer nya ord hela tiden och det är riktigt kul att se hur han lär sig saker. Han börjar lära sig färger, bokstäver, siffror osv. Man blir förundrad över hur snabbt de lär sig.

I morgon blir det jobb igen :)

Kommentarer
Postat av: Lissan

Ååå...hur var det på den där fotokursen?? För det var väl igår? Massa Kramar!!

2009-02-20 @ 09:04:50
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: Leonora

Hoppas du får en underbar dag :)

allt väl? :)

2009-02-20 @ 09:07:39
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0