Fortfarande fredag...

Jag vet inte varför, men jag har varit fylld av energi idag. Jobbet flöt på bra, jag fick gjort endel innan helgen, men har ändå lite saker som måste fixas i helgen innan måndag. Löpningen hanns inte med idag, vilket iof var dagens minus. Jag fick handlat lite presenter och mat innan jag åkte till mamma, pappa och min Benjamin. Väl där fick jag fika och jag satt och njöt av att bara iaktta min fina skatt. Han är så nöjd med tillvaron hos Opa och Mommo, Han kan absolut inte ha det bättre.

Sedan åkte vi hem, lekte, läste, myste och lagade tacos (kacko kallar B det). Efter läggning och när jag sjunkit ner i soffan ringde grannen och undrade om jag inte ville komma över och kolla på Let´s dance. Så nu sitter jag i sängen och skall snart stänga mina ögon.

Benjamin jämrar sig i sömnen, tror fler tänder är på G att tränga igenom. 

Snart drar klockan över till lördag, men vill bara säga att just nu mår jag väldigt bra och är så tacksam över allt fint i mitt liv.

Finast!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0