Fredag :)

Men blir så otroligt glad av dagens väder. Vårkänslor ;) Nu längtar man ju ännu mer efter den riktiga våren och värmen. Idag blev det inte någon löpning då jag skulle på informationsmöte på Benjamins blivande dagis. Det var kul att få träffa fröknarna och Benjamin verkade finna sig väl tillrätta. Inskolning börjar måndag v. 11 - spännande!

Vi gick till lekplatsen efter detta och njöt ute i det fina vädret. Benjamin var inte jättesugen på middag, men några skedar slank ner och sedan välling och läggning ganska snart efter det. Han var supertrött då han bara sov 40 minuter på dagen. Så han somnade redan 19 och jag har inte hört honom hosta en enda gång :) Kanske är det på väg bort!

Nu är det Let´s dance och snart skall jag smyga ut till köket och leta fram något gott.

Missade som sagt löpning idag i det fina vädret, sprang däremot igår i värsta pissregnet :( Kände av knät igen och börjar bli lite orolig över min start på varvet.... 

Laleh är så bra! Hennes senaste skiva går varm....

Nicke- har inte din mailadress, så jag mailar Lissan istället - lycka till med bakningen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0