Gårdagen i bilder...

Jag ligger alltid en dag efter i det här med bilderna.... Men jag fick oväntat besök igår kväll. Ika och KG kom förbi efter Surprises träning, jag hade somnat sittandes i soffan vid 20.30. Men piggnade till och stoppade i mig lite godis som Ika hade med sig. Annelie kom också in, så det blev en riktigt mysig kväll. Men det blev ganska sent och idag är jag såååå trött. Längtar som sagt till att den där sömnen ordnar till sig! Idag blir det läggning tidigt för mig.

Gårdagen var helt underbar! Vi åkte upp till elljusspåret vid tre-tiden. Pulka, snowracer och skidor åktes. Vi fikade och hade en toppendag. Vid fem började det bli lite kallt och vi hade ändå åkt ganska mycket, så då åkte vi hem.

  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0