Grattis till pojkar x 2

Helt otroligt kusinerna M och E hade båda beräknad födelse på sina små liv i magen inom en vecka. Vid fem-tiden idag får jag ett mms från M att en liten kille tittat ut. Två timmar senare kommer ett nytt mms men nu från E med informationen att deras lille kille kommit till världen. Det som var extra speciellt var att de innan tagit reda på könet och det skulle vara en liten tjej - men icke, en kille blev det! Helt otroligt att de fick på samma dag och bara inom några timmar.
Ett stort GRATTIS till båda familjerna och en extra kram till mammorna som har gjort en fantastisk insats.

Annars går tvättmaskinen varm här hemma. Benjamin är förkyld och har feber och hosta. Detta resulterar ofta i att han kräks - vilket även var fallet ikväll. "Tur" att jag har sportlov nu och kan vara hemma, men hoppas att det går över snabbt!

Nu skall jag kolla på Let´s dance och sedan gå och lägga mig med förhoppning om en frisk morgondag!

Kommentarer
Postat av: Babette

Ja, det kan vara lurigt det där med att kolla kön ;)

Vi "visste" att Axel var en kille, men försökte hela tiden tänka att det faktiskt ändå kunde vara en tjej!



Hoppas B kryar på dig snart!

Axel kräks oxå när han är förkyld, jag har hört att röd saft skall vara bra och slemlösane, har dock inte provat ännu! =)



kram

2009-02-07 @ 09:49:58
URL: http://frubettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0