Here we go again...

Häromdagen konstaterade jag att B hade varit frisk i två veckor. Idag fick jag också frågan om vi var friska....

Nu har jag svaret, jag är fortfarande frisk, men B har hosta och har precis spytt ner sängen igen - suck! Jag har dock inte haft så ont av det då jag har varit iväg med Annelie och Maria och tränat yoga. Mamma och pappa var här och passade B.

Nu går tvättmaskinen här igen och ytterligare några tvättar imorgon antar jag. 

Men yogan var fantastisk, har saknat den och vill gärna göra det till en vana igen. Massa energi, jobbigt som tusan, avskärmning och härlig avslappning.... I LOVE!



Kommentarer
Postat av: Babette

Åh, era stackare!

Hoppas att det är en lindrig form av magsjuka och att han snart är på benen igen!



kram

2009-02-24 @ 10:28:44
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: Lissan

Å nej!! Suck vad ska vi göra i dessa sjuka vintertider? Vi borde resa till värmen BARA för att få kurera oss+barn, eller hur? ; )



Hoppas B blir kry snart!

Massa Kramar på bästaste!

2009-02-24 @ 11:25:51
URL: http://lisselissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0