Jag är kär....

....i programmet Mästarnas mästare! Har suttit på precis samma fläck i soffan i en timma nu och bara myst när jag kollat på programmet. Jag blir oerhört imponerad och inspirerad av personerna som har varit med och skapat svensk idrottshistoria. Det hade ju varit hur kul som helst att få vara med, testa sina förmågor och gränser. Inte för att man egentligen skulle vara kvalificerad, eller varför inte? Den lilla tävlingsmänniskan i en vaknar till liv ;)


Benjamin sover nu efter endel hosta, men inga lakan som behöver tvättas iaf ;) Jag och Annelie hann med en promenad idag och sedan fikade vi på gården. Det blev ganska kallt, så nu väntar vi på mer värme. Jag har även varit på jobbet en sväng på ett möte.

I morgon har vi inga speciella planer, förutom onsdagspromenaden :) Det behövs, då min kropp verkligen känner av yogan från igår - härlig smärta!

Kommentarer
Postat av: Babette

Jag har inga tävlingsinstinkter över huvud taget!

Tror min syster fick nog allihop, med henne går det inte ens att spela "Fia med knuff" ;)



2009-02-24 @ 22:40:08
URL: http://frubettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0