Lediga dagar

Åååå jag njuter av mina lediga dagar. Det är så skönt att kunna slappa på kvällen och veta att man inte behöver förbereda inför morgondagen. Bara ta det lugnt och ta allt som det kommer.

I går var vi och hälsade på Linda och hennes fina Bianca, snart två månader gammal. Jag kan inte fatta att B har varit så liten. En nöjd liten tjej som inte gjorde mycket väsen av sig. Tack för en mysig dag tillsammans, hoppas vi ses snart igen.


Jag frågar mig själv, att visst hade inte vi det så harmoniskt???? Har jag inbillat mig? Klagade jag för mycket? Sen inser jag att NEJ, jag hade det inte så, inte ens i närheten. Men, men jag är väldigt glad för Lindas skull tro inget annat. Jag och Mikael hade många goda skratt åt hur kaotiskt det var i början och det har absolut gjort mig mer ödmjuk inför föräldrarollen.

Idag hade vi inget speciellt planerat. Jag var bara tvungen att handla då jag inte hade någonting hemma. Benjamin fick leka hos A, sedan blev vi kvar på fika. Sedan fick vi spontanbesök på eftermiddagen. Linda och Tilde kom och stannade på middag - trevligt! Jag lagade köttgryta (storkok). Det blev helt ok, ingen sensation men det åts mycket vilket alltid är roligt. Det var lek, dans och bus här innan de åkte, Linda blev en favorit som fick ha hand om Berit, vovven och snögubben (hedersuppdrag).

I morgon är det löpning och jobb i den ordningen. Men liten reservation, jag har haft lite känningar i halsen under dagen, men nu känns det ok. Jag får vänta och se till morgonen....

Med hopp om sovmorgon till iaf 06 ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv för ett mysigt besök!!!

2009-02-05 @ 08:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0