Mamma-tankning

Efter en späckad dag igår var jag supertrött men fick sova till 09.30, vilket var underbart. Sedan hann jag äta frukost i lugn och ro, städa (dra igenom lägenheten med dammsugaren) och sen springa, innan min kära B kom hem. Han har varit i Veddige och blivit ompysslad. Han hade somnat i bilen men sov vidare i sin säng.

Sedan var jag tvungen att väcka honom då vi skulle på kalas. Då var även Lisssan m familj här och Benjamin var sååå trött. Han ville verkligen inte vakna.

  

När vi väl gick över till Max och Izas kalas så hade han vaknat till och var på bättre humör. Supergod mat hade de fixat och det var jättemysigt att träffas.

När vi kom hem var det dax för välling och pyjamas. B var jättetrött, men 5 minuter efter jag lagt honom i sängen blev han jätteledsen. Jag var tvungen att ta upp honom, vi satt i soffan och läste bok. Sedan försökte jag igen, men han blev superledsen näst intill hysterisk. Han fick komma upp igen och vi läste Byggare Bob boken massa gånger. Sedan var han nästan sovandes när jag kunde lägga honom.

Jag vet inte varför det blev så här tokigt ikväll. Men antagligen en kombination av övertrötthet och lite behov av att vara nära mamma, då vi inte varit med varandra på några dagar. Hoppas att det är som vanligt imorgon igen.
Kalasklädd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0