Pulka dag 2!

Vad gör jag för fel? Imorse (söndag) vaknade B 04.40!!!! Tror ni han ville somna om? Jag vet inte vad det beror på, han har ju alltid varit morgonpigg, men inte såhär. Han utvecklas ju hela tiden och jag märker att ord är något som kommer mer och mer varje dag. Idag sade han "mommo" för första gången. Han har alltid kallar mormor för mmmmamma innan, men idag fick han till det - roligt! Vi låg ändå tillsammans och försökte somna om, det var nära men icke. Vid sex snåret åkte barn tv på och jag somnade i soffan. Jag hoppas att det är övergående iaf, annars vet jag inte hur jag skall orka?!

Jag fick väcka B efter middagsluren och oj så trött han var. Men vi hade bestämt att vi skulle åka pulka idag igen. Olivia med föräldrar var också med idag. Benjamin var mest intresserad av bilarna på parkeringen, men efter fikat och en sväng på parkeringen så ville han åka om och om igen. Det var nog för att vi skulle tävla mot Nicke :) Skönt att få vara ute och få lite vinterkänsla.

  



Update: Imorse fick jag sovmorgon till 05.30! Jippie! Man är inte så bortskämd längre....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0