Shoppinglista

Jag har funderat ett tag nu på att köpa ny vagn till Benjamin. Den vi har har varit bra, men den är trång för honom. Han får knappt stöd för huvudet när han ligger ner. Visst använder man inte vagnen så mycket längre, men man skall ändå ha den ett bra tag till.  Jag har varit inne på en UJ, vilka är jättefina, men ganska dyra. Begagnade är de inte tillräckligt nedsatta tycker jag. Jag surfade runt och hittade denna. Joggster twister. Den ser helt ok ut och enligt säljaren var den rymlig. jag skall kolla på den imorgon, så vem vet kanske kommer jag hem med en vagn imorgon? Någon som vet något om denna?


Benjamin skall få åka till Opa och Mmmmamma (mormor) i morgon, han kommer bli överlycklig. Jag skall ta en tur till stan. Shoppinglistan är lång och dyr, så jag kanske skall föra över lite pengar nu då??? 

Tack för tipset Matilda, du gjorde mig ännu mer övertygad om att det blir ett dyrt datorinköp imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så lite så! Hoppas du blir nöjd med ditt inköp =)

2009-02-10 @ 04:02:18
URL: http://kanadabloggen.blogspot.com
Postat av: Vivi

Tycker du skall satsa på begagnad eftersom sonen är så pass gammal. En begagnad kan du sälja för ungefär vad du köper den för.

2009-02-10 @ 07:35:27
Postat av: Babette

Vet tyvärr inget om denna vggn ( jag har typ en miljon vagnar, haha )



Dom bästa vagnarna jag har haft ( sitvagn ) är Brio Race och Teutonia Timmy.

Mycket bra priser oxå =)







2009-02-10 @ 07:50:42
URL: http://frubettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0