Underbar onsdag!

Trots att dagen började 05.20 så har det varit en otroligt skön dag. Vi hade en lugn förmiddag, bjöd ner Annelie och Max på lunch. Sedan hade vi planerat in en promenad. Maria var tyvärr sjuk så det blev bara A och jag med våra små. Vi hade den nya vagnen och är riktigt nöjd med mitt köp. Benjamin somnade också gott och sov lääänge, tills jag fick väcka honom.

Ett snabbt mellanmål och sedan iväg för att träffa våra vänner i stan. Vi hade det urmysigt, massa lek, men ganska lugna barn faktiskt, underbart god middag som Nicke fixade. Benjamin fick en Dora med tillbehör och var överlycklig i bilen hem. Han sade både Lissan och Olivia i bilen hem, han har aldrig försökt tidigare :) Tyvärr Nicke, men jag skall träna honom vidare... Tack, tack för en toppenkväll!

Lite bilder...

 
Några saker jag har i mitt köksfönster just nu.


Mina fina vårkvistar jag shoppade igår.

Jag lägger in mer bilder imorgon, blogg.se verkar vara supersegt. Hoppas på det, för nu har jag iaf ny dator, så den kan jag inte skylla på ;) 



Kommentarer
Postat av: Magnus

Du kan ju inte skriva att du köpt en ny dator utan att precisera vilken! Tänk på oss teknikfreak ;-)



Snart dax att ses!

2009-02-11 @ 23:14:03
Postat av: Katrin

Dax att ses, absolut! Skall ta med den så du får lära mig allt du kan ;) Men det blev faktiskt en mac book pro 15", absolut i dyraste laget, men vad skall man med pengar till om de inte skall spenderas ;)

Ha det gott i fjällen, tror jag kommer ner nästa helg!

2009-02-11 @ 23:26:03
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0