Vid datorn...

Japp, det blev en ny dator. Jag sitter och pillar med den mest hela tiden. Det kommer ta ett tag innan jag vet alla funktioner, men tror ändå det kommer gå hyfsat snabbt. Det blev även lite andra saker. 

Jag köpte en ny vagn till Benjamin, den var begagnad så det kändes som ett bra köp. Jag tror att den kommer passa oss riktigt bra. Stor och rymlig för B att sova i, lätt att köra och liten och smidig i hopfälld. 

Några andra saker fick också följa med hem, en kofta, blus, vårblommor/ris och sushi. 

I går hade jag mysigt besök av Maria. I morgon är det långpromenad med Annelie och Maria, efter det åker jag och Benjamin till Lissan, Nicke och Olivia för lek, mys och middag. Dagarna bara rusar förbi och vips så har sportlovet snart passerat.

Nä, nu är det grus i ögonen... dags att sova - God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0