1:a dagen...

...på jobbet som sagt!

Morgonen fortlöpte utan gnissel. Jag hade förarbetat allt ganska bra så vi fixade att gå upp, klä på oss, välling, mm på 30 minuter. Lämnade hos ma och pa, sedan till Kungsbacka och det tog 30 minuter, vilket var väldigt bra.

Kul att träffa alla kollegor. Fast då höll jag mest på att hosta i början, men det var kul iaf. Jag började med att tappa
50 pennor i korridoren! Men några snälla killar hjälpte mig att plocka upp dem. Förutom det flöt dagen på helt ok. Kände mig lite virrig och att jag hade noll koll, men snart får jag nog koll på grejerna!

Benjamin sken som en sol när jag hämtade honom och nu sover han efter ha snackat sig till sömns.

Nu har jag precis skrivit ner lite recept på olika maträtter som jag skall göra och frysa in. Skönt när man kommer hem och bara vill värma någon middag, istället för att stå och laga, när man bara vill mysa med B.

Nu skall jag plugga regler..... snart är det dags för premiärtävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0