Välkommen 2009

Jag började att skriva en liten minikrönika över mitt 2008 igår ,jag kom till maj men sedan tröttnade jag. Så jag försöker mig på en ännu kortare variant.

2008 var fyllt av förväntan och mycket roliga saker att se framemot. Benjamin var 6 månader och tillvaron för vår nya familj hade precis börjat ta form och vi alla njöt av att vara tre. Sen hände det som ingen trodde skulle hända. Jag kan inte med ord beskriva känslorna. Det känns än idag helt overkligt att han aldrig mer kommer komma tillbaka. Året hade självklart sett annorlunda ut om inte detta hade hänt men även om jag skulle göra allt för att få honom tillbaka så har jag valt att försöka glädjas åt det jag har här och nu. Jag vet att det kan låta onaturligt förnuftigt och klokt att tänka så i min situation men jag har självklart också mina dåliga stunder men försöker att inte fastna där.

Övriga händelser, upptäckter... mm. under året

*  Max, Alva och Calle föds
*  Skidresa till Geilo med vännerna.
*  Delaktig under konståknings VM
*  Resa till Budapest med Lissan och Marlena för att kolla Team VM
*  Vi flyttar till Landvetter
*  Annelie och Glenn förlovar sig
* Marlena och Johan gifter sig
* Underbara dagar, stunder med mina vänner.
   De måste vara de finaste som finns för jag vet inte var jag hade varit utan er.
*  Min och Mikaels familj är jag oerhört tacksam för all hjälp och stöttning jag får.
Benjamin, min ögonsten som jag älskar över allt annat - tack för att du är världens finaste!


.




Inga nyårslöften bara några visdomsord som jag lånat:

DRÖM om morgondagen
MINNS gårdagen
LEV i dag


Kommentarer
Postat av: Anonym



Du är stark och jag önskar dig och Benjamin ett underbart 2009 osv...........

2009-01-02 @ 22:05:09
Postat av: Alina

jättefin header!

2009-01-02 @ 22:07:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Peter och Johanna

Hoppas du och Benjanin får ett bra 2009, vi tänker på er ofta. Vi tar med oss dina fina visdomsord..



Många kramar



Peter och Johanna

2009-01-10 @ 19:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0