En paus!

Jag var tvungen att ta en paus i regelläsandet. Jag har kommit en bra bit på vägen och har lite kvar nu. Skall sitta någon timme till, sedan sömn. Sedan får det bli intensiv läsning på tåget till Jönköping imorgon.

Benjamin ville inte gå hem från Opa och mormor idag. Sedan lekte han själv, läste mm. Jag fick gå och sätta mig och fjeska in mig för att få lite tid med honom. Imorgon kommer jag ju knappt se honom. Farfar hämtar honom hos ma och pa. Sedan är han där hela helgen. Jag kommer hem sent på söndag kväll och sedan är det jobb på måndag igen.
Åååå saknar honom redan. Fast jag vet ju att han kommer ha det så bra!

I morgon är det fredag och jag tror att jag skall ta med mig springkläder till skolan och springa en sväng efter jag slutat, innan jag åker hem. Sedan hem en snabb vända för att senare åka till Jönköping och tävling - kul!


I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0