Glödhet...

... är min lille prins. Igår hade han lite feber när han vaknade men på kvällen var den över 40 grader. Han har trots detta ändå sovit hyfsat även då han både hostat och pratat i sömnen.

I morse brydde jag mig inte ens att ta tempen då jag kände att han var supervarm så förmodligen strax över 40 strecket även då. Han somnade om, vaknade, somnade om i soffan fram tills klockan var 11.30.

Glass, festis och 1 pannkaka blev dagens mat. Ingen välling idag heller som alltid går hem annars. Han har redan gått och lagt sig klockan är 18.30 och jag tror han somnar bums. Tempen gick ner lite på em/kvällen men nu när han skulle lägga sig var han så där varm igen!

Hoppas skrutten känner sig lite bättre i morgon.

Kommentarer
Postat av: Lissan

Å neeej! Hoppas att det inte är långvarigt för lille B. Och jag hoppas att han inte får det Olivia hade. 1 veckas sjuklighet kändes som 1 månad! Blä! Håller alla mina fingrar för att han är frisk imon igen redan.. KRAM!!

2009-01-03 @ 22:00:02
URL: http://lisselissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0