Hur länge kan det egentligen hålla på?

Ja i kväll efter middagen så kände jag mig frusen igen och kände att jag hade feber. Ipren och förnekelse, sedan gick jag till ishallen för att kolla på Surprise. Mer hosta än någonsin och nu jättetäppt i näsan.

Det är bara att inse fakta, det blir inget jobb i morgon heller. Trist, men det känns inte schysst att komma dit och knappt kunna prata, inte heller att smitta elever.

Benjamin verkar iaf nu vara på bättringsvägen, men har fortfarande lite lätt feber. Men jag tror han kommer vara fit for fight i morgon. Jag ligger ju två dagar efter honom så på måndag skall jag bara till jobbet!!!!!!!!

Nu får det vara nog med sjukdomsbeskrivningar, men just nu handlar inte livet om så mycket mer....

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart ni kryar på er...... O du, om ni går för tidigt så straffar det sig bara längre fram.....



ha en bra helg!

2009-01-09 @ 09:29:40
Postat av: Anonym

Hoppas ni känner er bättre nu efter helgen så det nya jobb livet kan börja!

Kram

2009-01-11 @ 10:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0