Nära...

Vi var väldigt nära på att åka till jobb och mormor och morfar idag. Väskor var packade, vi var redo (jag ville ju så gärna gå till jobbet) men så ångrade jag mig i sista stund. Benjamin hade feber på morgonen, inte lika mycket men ändå nästan 38. Sen bedömde jag faktiskt att det var bättre att stanna hemma en extra dag även för att minska risken att smitta folk på jobbet.


Benjamin är helt klart mycket bättre idag - jippie! Han leker på ett annat sätt och kan t.o.m gå iväg själv för att greja, det har inte hänt på en vecka nu. Han har även ätit lunch nästan som vanligt och nu sover han utan hostattacker. Så imorgon är vi på banan igen. Jag mår också bättre idag, har fått stark hostmedicin av Glenn som också är sjuk.

På eftermiddagen kommer mormor och morfar hit på fika. Benjamin blev så ledsen igår då de inte stannade så länge eftersom de vill hålla sig friska när de skall passa honom här framöver.

Jag hade ett bryt igår och det kändes som jag inte orkade en dag till av sjukdom. Men idag verkar det ju som om slutet på denna omgång är nära. Så nu vill vi inte ha några mer förkylningar på ett bra tag. Jag skall försöka hålla honom från baciller ett tag nu så han hinner bygga upp sitt imunförsvar.

Ååå längtar redan till morgondagen. (Helt sjuk att vilja gå till jobbet så mycket)

En bild på mig och min prins på nyårsafton.

Kommentarer
Postat av: Betty

Söt mamma, söt son =)

Hoppas att ni får hålla er friska nu ett tag framöver, kan förstå att det har varit jobbigt!



Massor av kramar till er

2009-01-08 @ 16:23:25
URL: http://frubettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0