Nu är det dags...

.....att packa ner de där bacillerna och skicka i väg dem åt tjotahejti! Imorgon blir det arbete. Problemet är väl att jag knappt kan prata men hoppas att det löser sig under natten. Jag sitter och grundar med te nu. Det blir ju bara en dag sedan är jag ju ledig två dagar för att sedan jobba torsdag, fredag också.

Ah fy vilken trist start det blev på detta året med denna "långvariga" (det beror ju på vad man jämför med) sjukdom. Det är skönt att vi äntligen verkar vara på bättringsvägen och att Benjamin får äta upp sig igen.  

Idag har vi iaf varit utanför dörrarna och varit i affären, det kändes som värsta träningspasset. Snacka om att vara ur form! Veckan som kommer skall det pluggas mer regler och försöka vara ute mycket!

Nu skall jag hoppa in i duschen, för det lär jag inte hinna i morgon bitti då jag skall vara på jobbet senast 08.00. Jag vet inte riktigt hur lång tid det tar heller när det är köer, så jag planerar att lämna B 07.00 hos ma och pa. Då är det bäst att ha allt färdigpackat, man vill ju sova så länge som möjligt också. Jag får väl ställa klockan också ifall Benjamin får för sig att sova länge. Konstigt att i så fall behöva väcka honom - tror nog aldrig det har hänt.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Betty

Hoppas att du känner dig pigg och kry imorgon, lycka till första dagen på jobbet =)



2009-01-11 @ 22:26:11
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas att första jobbdagen gick bra! Jag har ju jobbat totalt 3 dgr nu och är totalt förvirrad men det är helt ok! Hoppas att du snart är fit for fight för träning också. Jag hade några sjukdagar efter nyår men det blev ingen lång förkylning tack och lov. Vi får försöka få till en träff snart. Är ledig på tisdagar och torsdagar så vi kanske kan ta en lunch ihop ngn tisdag! Kramar Maria

2009-01-12 @ 14:48:52
Postat av: Katrin

Tack Betty för alla dina söta hälsningar - det gör mig glad :)!



Maria: låter toppen. Jag skall iväg i helgen på tävling men nästa vecka måste jag börja träna. Träffas gärna och lunchar. Vi kan väl höras nästa vecka. Kram

2009-01-12 @ 20:00:26
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/
Postat av: Lissan

Hej sötis!!

Å vad roligt att du fått börja jobba nu! Visst är det KUL att få vara lite annat än "bara" mamma på dagarna?! Vi får pratas mer i veckan. Här ska det också pluggas regler = mindre bloggning..haha!



Puss & Kram!

2009-01-12 @ 20:25:18
URL: http://lisselissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0