Nyklippt!

Dagen började vid 06, vilket var en förbättring mot gårdagen. Trots detta var jag superseg, så det tog över en timma i soffan, frukost och kaffe innan jag började vakna till liv.

Jag passade på att klippa Benjamin idag. Till en början ville han såklart inte, men sen stod han snällt och kollade när jag klippte. Jag klippte med nagelsaxen det blev ganska så ojämt, men jag fick iaf bort hans långa lugg. Någon annan som behöver klippa sig är jag. Har fått flera kommentarer på att jag har så långt hår. Saken är att jag inte tar mig tid, men kanske så är det dags snart....



Idag har vi inte gjort något speciellt. Jag hade en rådgivning på banken inplanerad, så ma och pa var här och passade B.

Imorgon är det jobb igen som startar med en löprunda

Kommentarer
Postat av: Lissan

Sötingkillen! Bra klippt mammsen!! =) jag tror aldrig jag skulle lyckas klippa Olivia, men hon behöver också ett klipp nu...tur man har en syster som är frisör =)



Puss & Kram!

2009-01-28 @ 21:14:27
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: madde

Vilken underbar frisyr! Han så himla söt!



Hoppas ni får en bra torsdag



MVH Madde

2009-01-29 @ 13:08:15
URL: http://elliesdagbok.blogg.se/
Postat av: Babette

Jag har klippt Axel i veckan ... det blev inte lika fint!!!

Haha, stackarn, det är tur att det är kallt ute så han kan ha mössa och att det växer ut fort igen ;)



Tack söta du för din kommentar, den betyder mer än du du tror =)



Det är knasigt det här med bloggar, att man inte känner varandra, men ändå vet saker som kanske andra människor som man känner i ens närhet ( som inte läser bloggar ) vet om ;)



Din vän L, har ju kännt henne när jag var liten, men det var ju så längesedan, nu är hon vuxen och har familj, det är så roligt att läsa om henne nu och det känns nästan som att man känner Olivia då man har följt bloggen sedan länge ;)



Kram på dig och B, ha en underbar helg!!!

2009-01-29 @ 22:37:28
URL: http://frubettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0