Slapp dag!

Det blev en lång fredag. Efter jag slutat så sprang jag och R efter jobbet i Kungsbacka. Phu, jag slet och han söndagssprang... Japp, jag får väl inse att det kommer ta ett tag innan jag känner mig i form igen - kanske aldrig riktigt kommit i form efter B, så nu är det verkligen på tiden. Jag var iaf riktigt trött, men nöjd med träningspasset - en skön start på helgen.

Sedan var jag hembjuden till en annan arbetskamrat på middag på kvällen. God mat, trevligt sällskap, massa prat och mysigt. Tiden går fort när man har roligt så jag somnade strax efter ett. Upp och hoppa klockan sju, men jag var ändå nöjd med att han sov så länge.

Vi tog oss hemåt vid tiotiden och sedan har vi bara varit hemma och skrotat. Jag tog en tupplur (så skönt) då Benjamin sov middag, sedan har jag kollat konståknings EM, lagat mat, lekt....

Nu sover B för natten och jag kanske skall ge mig på matteläxorna - på en lördagkväll!

Ha, exciting life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0