Trodde vi var på bättringsvägen...

I går vaknade Benjamin med endast 37,5 i temp. Han vaknade dock 05.15, men vad gör det när han nästan är feberfri. Han verkade mycket piggare och åt t.o.m lite vanlig mat, med betoning på lite, men ändå. Sedan innan han skulle sova middag så var febern uppe i 39,3. Men på em/kvällen var han pigg och hade igen endast 37,5, jag såg ljuset i tunneln och trodde nog att det var på väg bort.

Men i morse vaknade han varm igen och han hade över 40 grader. Nu är klockan 08.30 och han sover igen. Han ville upp 05.30 idag... Idag är det dag fem med hög feber, hoppas hoppas att det försvinner snart!!!!!!!

Jag var inte kry igår men tack och lov finns det ipren. Idag känner jag mig lite bättre men är dunderförkyld, men ingen feber tror jag.

Kommentarer
Postat av: Lissan

Uff...näää..har han hosta också eller har han klarat sig från den? Hoppas ni blir av med det snart. olivia blev bra först efter 1 hel vecka. Nästan på slagen timme faktiskt! badda B med blöt kall handuk när han är som varmast s du får kylt ner honom litegrann. Många duschar sina barn i iskallt - för att slippa feberkramper - men Olivia fick aldrig kramper, så vi "nöjde" oss med att badda med handduk.



Snälla, säg bara till om du vill ha hjälp med något! Jag har långt ifrån glömt hur jobbigt jag tyckte det var när O var sjuk. 1 vecka kändes som 1 månad när man bara var hemma mellan 4 väggar...bläää!



KRAM på bästaste!

2009-01-06 @ 09:39:06
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: Katrin

Tack vännen. Jo hosta är hans andranamn numer.... det gör att han inte sover så bra, vilket han egentligen behöver. Kanske blir det bättre imorgon... vem vet. Har bara varit och slängt sopor och hämtat post ute i detta underbara väder. Men nu regnar det så han kanske är frisk i morgon då ;)

KRAM

2009-01-06 @ 21:25:32
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0