Welcome Jordan!

Ja min kära kusin och hennes man har fått en liten Jordan. Massa, massa grattis till er båda. Det tråkiga är att de är bosatta på andra sidan Atlanten. Hoppas att jag snart kommer få gosa lite med mitt nya kusinbarn.




Idag har jag sprungit, jobbat och seddan hämtat hjärtat, hem laga mat och sedan bjöd jag in mina kära grannar på middag. Pasta med fläskfilé med smörstekta champinjoner allt i ugn med karljohanssvamps creme fraiche plus bönsallad till. Det blev faktiskt supergott och är nöjd med dagens mat.

Imorgon är det jobb, löpning och sedan resa till Stockholm för att döma tävling. Benjamin hämtas av farfar och skall vara där tills på söndag.

Nu skall jag nog packa lite för oss båda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen till sthlm.....eller rättare sagt Tumba....en bra bit ut.

2009-01-30 @ 10:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0