Skolavslutning imorgon

Japp, här sitter jag nu och har massa saker kvar att göra innan jag får gå och lägga mig. Jag har trots det varit lite duktig och fått gjort en hel del.

I fredags var det AW hemma hos en arbetskamrat, där vi hade det himlans bra :) På lördag fick jag sovmorgon och sedan tog jag mig till ma, pa och Benjamin där vi åt lunch. Vi åkte på eftermiddagen tillsammans med vänner till ett lekland i Sisjön. Det uppskattades och var supertrevligt. Ett snabbt matstopp för de små innan vi åkte och handlade inför vår kvällsmiddag. Två till anslöt och vi hade en mysig kväll trots fotbollsmatchen.

Idag har vi umgåtts med grannarna och sedan fick vi besök av familjen K.

Imorgon är det alltså avslutning för eleverna. Jag har ett tal att göra klart innan sängen kallar, samt lite småplock att fixa med.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0