Sommarlov!

Jag har nog inte riktigt fattat det ännu, men idag var sista dagen på jobbet. Jag skall jobba nästa vecka också men jobbar då hemifrån. Skolavslutning i måndags och sedan har det varit packning mm, då vi skall byta lokaler inför nästa läsår. I onsdags var det dags för den årliga sommarfesten med jobbet. Jag var med i arbetslaget som ordnade det och jag får nog säga att det var en riktigt lyckad fest. Mat från havet, underhållning och mycket dans. Stora blåsor på fötterna var resultatet, men vad roligt det är att dansa bugg med de gamla gubbarna :)

Det har väl inte varit två supereffektiva dagar på jobbet, men ändå skönt att kunna gå och plocka lite i lugn och ro. Jag har faktiskt haft tillfälle att springa två gånger denna vecka och inget knäont :) Det känns riktigt roligt.

Jag har bestämt mig för att B skall gå kvar på sitt nuvarande dagis. Jag hade ett erbjudande om att byta, men har efter mycket funderande bestämt mig. Det är skönt att ha tagit beslutet och det känns helt rätt. Det var otroligt gott att få hämta skrutten idag och få ha kvällen hemma tillsammans med bara honom och veta att vi har en hel helg tillsammans.

Funderar på att kanske ta sommarlov på bloggen, då jag inte är så på det längre. Vi får se...har ju ändrat mig förut ;)

Jag önskar er en underbar sommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv när du känner för det ....alltid kul att hitta något här!



Men inget krav...och allt har sin tid



Skön sommar till Dig och lilla B!

2009-06-12 @ 20:42:13
Postat av: Marie

Vilken fin bild pa dig! Hoppas du far ett harligt sommarlov! Kramisar till er bada fran oss/Marie

2009-06-14 @ 03:57:18
URL: http://www.kauma.us

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0