Barnfri helg!

Farfar fick uppdraget att hämta Benjamin hos mamma och pappa. Han har spenderat helgen hos dem och har haft det hur bra som helst. Jag åkte en sväng in till stan på fredagen för att träffa Lissan och gå på AW. En skön kväll som avslutades i rimlig tid. Jag sov till nio på lördag morgon, vilket var helt underbart.


KG kom och hälsade på mellan hennes träningspass i ishallen. Sedan ringde Maria och vi beslutade oss för att ta en tur till Allum. Sagt och gjort och där spenderade vi resten av dagen. Shopping, fika/lunch och trevligt sällskap :)

Väl hemma försökte jag plocka undan lite och greja, men strax var klockan åtta och då var det dax för melodifestival hos grannarna - mysigt!

Fick en underbar sovmorgon idag också och har massa saker på min lista att göra men inser att jag kanske bara kommer hinna hälften. Skall strax städa lite, åka och handla för sen kommer min lille prins hem. Nu längtar jag!

Imorgon börjar inskolning på dagis - spännade!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Åh spännande!!!

Stort lycka till idag.

Kramar

2009-03-09 @ 07:39:51
URL: http://ellisochnelly.blogg.se/
Postat av: Ellis

Åh spännande!!!

Stort lycka till idag.

Kramar

2009-03-09 @ 07:41:44
URL: http://ellisochnelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0