Helg igen...

Jag fattar inte hur fort veckorna går. Tyckte det var alldeles nyss som jag skrev att det skulle bli skönt med helg. Det går så otroligt fort och det är ju nu till helgen som sommartiden börjar.

Dagisveckan som varit har varit mycket bättre. Det känns så skönt att det går åt rätt håll.

Min lille buse har iaf kommit på att han har en egen vilja. Han har börjat streta emot, protestera mm när vi skall ta på oss, gå åt ett visst håll, osv. Allt han inte känner för att göra. Då gapar han ett ganska otrevligt ljud, men man hör att det bara är på låtsas för det kommer skratt också. Jobbigt som sjutton, för han blir som en hal ål och det är stört omöjligt att få på honom några kläder. Han är en riktigt busig kille och ibland kan jag bara inte hålla mig för skratt då han testar och testar och sedan kollar på mig med världens busigaste blick ;)

Nu är det Let´s dance, skall gå upp till A med en god efterrätt och kolla vidare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0