Helgens...

Jag hade inget planerat denna helg, men den blev ändå fylld med massa roliga saker. På fredagen kom ju som sagt grannarna och igår var Linda, Crille och Tilde här på middag, melodifestival och mys. Jättegod mat, fina vänner, busiga barn som trivdes i varandras sällskap, mycket godis och lite vin... en toppenkväll.

Sen läggning för mig två kvällar i rad och självklart  tidig uppstigning gjorde mig till världens segaste idag. Jag gick och lade mig när B sov och vaknade två timmar senare - fortfarande trött. Men mamma och pappa kom för att passa B, då jag ville springa. Jag var inte supersugen, nyvaken och frusen. Men det var skönt när jag kom ut. Det gick långsamt, men kände inget i mitt knä :)

Nu skall jag förbereda lite inför morgondagen, sedan är det sängen.

Kommentarer
Postat av: Babette

Du är så duktig som orkar ut och springa!!!

Jag har äntligen kommit igång med min träning igen, så himla skönt, man känner verkligen skillnad på hur man mår =)

Man mår ju så bättre både i kroppen och knoppen när man rör på sig!

2009-03-02 @ 08:58:07
URL: http://frubettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0