Inskolning dag 1

Det var verkligen en mjukstart, vi skulle vara på dagis endast en timma idag. Det fungerade bra, han lekte och grejade för fullt. Inte så mycket med de andra, utan mest själv, med fröknarna och med mig såklart. Men han hade inte tid att hänga vid mig så länge, vilket var skönt, men så fort jag försvann ur synhåll så letade han upp mig.

Imorgon är det två timmar och kanske att man försöker gå ifrån kortare stunder. En underbar dag är det iaf och nu sitter jag och dricker kaffe medan B sover. Jag skall snart ta itu med de där matteproven....

Ikväll är det yoga och jag känner mig nästan helt frisk nu, skulle vilja komma igång med den där löpningen nu bara....

 

Kommentarer
Postat av: Lissan

Å vad roligt att veckan äntligen är igång och ni har fötterna inne på dagis nu! Inskolningen är SÅ spännande och man är ju så nyfiken på hur det ska gå. Benjamin kommer ju fixa detta galant! Ser fram emot att läsa mer om inskolningsveckan =))



Puss&Kram

2009-03-09 @ 20:23:04
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: Ellis

Vad kul att det gick bra!

JA, jag håller med Lissan. Det e så spännande med inskolning. Lycka till imorgon med ;)

Kramar

2009-03-10 @ 20:14:44
URL: http://ellisochnelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0