Kvällsprommis

Framåt kvällen kom den efterlängtade solen och efter middagen tog vi en promenad. A m. familj och jag och Benjamin gick en runda på ca timman med ett stopp för att köpa glass. Det var riktigt skönt att komma ut.

Annars har jag inte gjort så mycket vettigt idag. Benjamin har varit på dagis och nu har han funnit sig tillrätta :) Jag har spenderat tid med grannen och vi har drömt oss bort till Thailand, dit vi gärna åker till hösten. B:s farfar kom förbi och hälsade på.

I helgen blir det kalas x3 i Varberg. Vi passar såklart på att våldgästa R och G hela helgen.

Nu hoppas jag bara på att min förkylning ger med sig, för nu är jag sugen på att springa igen. Har käkat voltaren nu i en vecka, plus att jag endast har yogat och nu känner jag inget i knät.

Skall lämna in bilen på torsdag och är så nervös att den inte mår så bra.....

Lite bilder från helgen då det var familjedag i Mölnlycke på miljöarken.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0